محدود اما ...

از همه جا ....

محدود اما ...

از همه جا ....

خبر جدید اینکه بعضی از
استادا بعلت عقب افتادن حقوق
از دادن نمره درس های
باقی مانده
امتنا کردن البته  شایدکار خوبی میکنن .
 این طوری شاید دانشگاه یه کم به خودش بیاد

 ولی بعید میدونم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://dokhtare-darya.blogsky.com

سلام خسته نباشی
به من هم سر بزن خوشحالم میکنی
منتظرتم

فلسفی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ http://fabil.blogfa.com

قالب زیبائی انتخاب کردی
موفق باشی

آشنا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

من نمیدونم شما دیگه
کی هستین
چی بشه فلسفی همتی حالا هم شما
شماها چه دردتون
چی میخوایین ؟
چی بشه .؟
یه قضیه ای بوده تموم شد و رفت
فلسفی یه چیز میگه همتی اونو تا یید میکنه تو هم روش تاکید میکنی؟
بابا ول کنید این چیزا رو شما ها رو چه به این کارا .
ببندین .

فلسفی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://fabil.blogfa.com

فقط اینو بگم که اتفاقا منو همتی در این موارد با هم اختلاف نظر داریم.حتی یه بار توو وبلاگ همتی کارمون به جرو بحث کشید.(البته الان همتی پاکشون کرده)حالا شما از کجا می گید آقای همتی حرفای منو تائید می کنه اللهُ علم.
ضمنا من که فعلا چیزی نگفتم که کسی بخواد تائید کنه یا...
اگه ممکنه بفرمائید چجوری تموم شد؟اصلا تموم شده؟

همتی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام خانم یا آقای آشنا
اگه میشه منظورتون را واضح بگین تا من هم پاسخ بدم
من نمی دونم چی را فلسفی گفته و من تائید کردم یا ...
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد